Online karetní výklady www.martinvlach.cz Blog Facebook Google+

Linka pod perexem


sobota 17. ledna 2015

Online Tarot - volání do Vesmíru s neomezeným kreditem

Jít do něčeho naplno vůbec nemusí znamenat, že tím člověk musí trávit kupu času. Jde o něco úplně jiného: udělat si v tom jednoduše fungující systém.

Používat Tarot jde řadou způsobů. Za ty roky už jsem toho s ním zažil spoustu, včetně experimentů. Jedním z důvodů, proč mám Tarot tolik rád, je právě jeho variabilita. Podle chuti i potřeby si vyberu, nač mám náladu, co cítím, že je momentálně ideální. Vím už také, že někdy mám vyloženě "výkladové období", jindy po žádném výkladu nesáhnu třeba měsíc i déle. Je to skutečně pocitové v závislosti od toho, zda a co řeším.

Někdy potřebuji jen okamžitě získat jistotu a klid, správně nasměrovat myšlenky — pak stačí jedna karta a v hlavě se hned vyjasní. Tohle dělám velice často, Tarot mě tak udržuje v přirozeném stavu, a život pak funguje, jak má.

Největší hodnotu má Tarot pro osobní rozvoj v situacích, které člověka testují, které jej staví na jeho "hranu" a nutí jej na ní nějaký čas balancovat. Zasypávají jej pochybnosti, strachy, zmatky, a je potřeba to ustát, nenechat se strhnout k ničemu, co pak člověka bude mrzet, co mu přinese opak toho, než přeje. Ustát vnitřní tlaky, kdy se ego brání přirozenému postoji, někdy trvá celkem dlouho. Den i dva intenzvně, a pak se to i vrací, protože napoprvé to nikdy neodejde úplně. A tady je namístě tahat a tahat, zde je Tarot k nezaplacení. Pomohou i karetní výklady, kterými téma, které řešíš, můžeš rozebrat ze všech stran včetně historie, trendu do budoucna  a návrhu správného řešení, postoje.

Právě proto, že jsem kdysi pochopil, že pro svůj rozvoj potřebuji používat Tarot intenzívně, rozhodl jsem se jeho používání maximálně zjednodušit. Proto vznikly karty, na kterých je vše rovnou napsáno a člověk — i úplný začátečník — ihned najde, co zrovna potřebuje. Většinou mají smysl rychlá řešení, okamžité úlevy. Chtěl jsem tedy z Tarotu — tehdy sám kvůli sobě — udělat "rutinní rychlovku". A nadále dělám vše pro to, aby to šlo co nejlépe, nejjednodušeji a nejúčinněji.

Heslo zní: kombinovat

Způsoby používání Tarotu dělím na
  • pravidelné 
  • nárazové
Obojí má svůj význam, své kouzlo, svůj smysl a obojí doporučuji kombinovat. K tomu, aby člověk dokázal rychle najít řešení, jsem vyrobil i online verzi karet. Sám denně sedávám u počítače a je pro mě v tu chvíli jednodušší kliknout než jít pro balíček a tahat kartu ručně. Online karty ty papírové nenahradily, ale doplnily.

Tarotové karty jde používat ke dvěma cílům:
  • zbavení se svých bloků
  • dosažení svého záměru, cíle, uskutečnění své vize, přání, snu
V obou případech se s kartami pracuje obdobně a smysl spočívá v posilování přirozeného vnímání, ladění podvědomí a v konečném výsledku změně své přitažlivosti. A obecně platí, že změny dosáhnete jedině pravidelným pěstováním. Nárazovky jsou potřeba, ale jako doplněk, jako nástroj pro akutní pomoc, nikoli cestu k dosažení trvalé změny.

Jedním z cílů mého Tarotu je jednoduchost. Samotného mě nebaví dělat pravidelně zbytečně časově náročné činnosti. Přestože Tarot denně mnohokrát využiji, nechci to vnímat jako něco, co "musím", ale co "chci". Asi jako telefonování. U toho si také člověk obvykle neříká "Jéžiš, já teď musím zavolat XY". Prostě popadnete mobil a voláte. Vůbec nepřemýšlíte nad tím, že něco "děláte".

Stejně tak chci vnímat používání Tarotu. Něco mi běhá v hlavě — jen kliknu a mám jasno, uklidním se. Něco mě rozruší, kliknu a uvědomím si správný postoj. Chvíli to ve mně může dál běhat, ale už vím, kam mám své myšlenky směřovat, jak je zpracovávat, co je správně. A takto klikám desetkrát, dvacetkrát denně, kdykoli potřebuji nebo chci, kliknu a vím. Snadné a účinné.

Smyslem tohoto článku je dát návod, jak moc toho pro sebe člověk může dělat, aniž by vůbec něco dělal, něčím trávil čas, který může trávit jinde a jinak. 

Telefonování s Vesmírem:

  • Každé ráno si tahám kartu s otázkou: "Jaké je dnes téma mého dne?"; k tomu používám tyto online karty.
  • Velkou část dne trávím u notebooku, kde pokaždé, když mi mihne hlavou sebeslabší pochybnost nebo mé myšlenky někam odběhnou, okamžitě si kliknu pro kartu s otázkou "Co si teď mám uvědomit?". V těchto případech se mi čím dál lépe osvědčují tyto online karty, které jsou stručné a pro takovéto situace ideální.
  • Kdykoli mé myšlenky někam odbíhají, hned to řeším. Hned si klikám pro kartu. Intuitivně se rozhoduji, zda využuji ty první nebo ty druhé online karty.

Co mi to dává?

Cítím, jak tím v sobě buduji nadhled, trvalý klid, přirozené vnímání. Jak sílí má schopnost věci neřešit, nezabývat se jimi víc než je nutné. Dokážu nechávat událostem volný průběh, nevracím se k nim, nepřemílám je v hlavě, nelpím, nechávám život samovolně běžet. Přesně tak to má i být, zbavovat se tendence život řídit a naopak se jím nechat vést. Dokud život řídíte, jdete na to špatně. Zbytečně si jej komplikujete. Vytváříte si překážky, které by jinak nevznikly. Vrháte se do akcí, které jsou předem prohrané. Od toho všeho se naučíte odpoutat jen tím, že se naučíte "telefonovat s Vesmírem".

Ano, telefonování s Vesmírem je přesně to, co používáním Tarotu děláš. A je jen málo věcí, které mají větší význam. Vesmír je komunikační nástroj, a právě této komunikaci se má člověk naučit. Má se to stát jeho životním stylem, protože právě v tom spočívá vaše vzájemná souhra. Uvědom si, že celý život spočívá ve tvé komunikaci s Vesmírem, že ty jsi ten, kdo zadává příkazy a Vesmír na ně odpovídá. Je jedno, zda něco tvoříš, řešíš, překonáváš, nevíš si rady nebo jen potřebuješ správně nasměrovat, něco si ujasnit, vyčistit hlavu, zbavit lpění, závislosti, posílit sebevědomí, potvrdit své rozhodnutí, cokoli.

Celý život není nic jiného než telefonování s Vesmírem

S Vesmírem telefonuješ neustále. Tak proč to nedělat cíleně! Tvé podvědomí nepřetržitě s Vesmírem komunikuje a přesně tím režíruje tvůj budoucí život. Tvé vědomí volá do Vesmíru pokaždé, když tě něco napadne. Vizualizuješ-li svůj záměr, také telefonuješ do Vesmíru. Vědomá komunikace s Vesmírem je něco jako zdravá strava. Cíleně dává životu kvalitu. Udržuje tě zdravým, protože duševní zdraví je základem nejen pohody, ale i zdraví fyzického. Zdravě jíst také neznamená jednou za čas sníst něco kvalitního, ale dělat to několikrát denně.

Telefonování s Vesmírem nic nestojí. Stejně jako všechny nejlepší věci na světě je zdarma, aby si je mohl každý neomezeně užívat. I já chci nabízet telefonování zadarmo, protože vnímám hodnotu, která za tím je. Vím, jak to dokáže člověka vést, rozvíjet, povzbuzovat, uklidňovat, zbavovat strachů, čistit, uzdravovat, pomáhat. Jak to z člověka utrápeného udělá člověka sebevědomého a přitažlivého. Proto jsou mé online karty zdarma a jde jen o to se na ně naučit klikat. Ale to už je na tobě. Ještě připomenu, že k obojím kartám se dostaneš z webu www.martinvlach.cz pomocí odkazů vpravo nahoře.

Ať slouží a baví.

* * * * *
Udělej si prosím chvíli na dobrý skutek a oznámkuj článek formou komentáře pod ním.
Jako ve škole, 1 až 5.



Žádné komentáře :