Online karetní výklady www.martinvlach.cz Blog Facebook Google+

Linka pod perexem


pátek 6. února 2015

Člověče, poznej se — 24/24: 5 principů

Poslední článek seriálu shrnuje podstatu rozvoje podvědomí do pěti jednoduchých principů. Zároveň i ukazuje, jak s tímto seriálem a jeho kartami pracovat dál, protože jedním přečtením to nekončí, ale začíná.

Uplatňováním pěti principů neomezené mysli v každodenním životě v sobě posiluješ správné vědomí a postoje. Ukládáš je hlouběji do podvědomí a v situacích, které jsou ti výzvami, se čím dál správněji chováš. Zároveň se učíš pracovat na svých vizích a chovat se tak, abys umožňoval jejich naplnění. Tím se neustále posouváš ke svému cíli — ke stavu, kdy se vše spojí a budeš přirozeně myslet i tvořit.

K pěti principům neomezené mysli doporučuji se postavit tak, že je v sobě začneš denně pěstovat. Nijak násilně, stačí si je uvědomovat a připomínat. Nejdřív třeba tím, že budeš kartičku, na které jsou vypsané, nosit v kapse a když přijde vhodná chvíle, přečteš si ji. Co se stane? Brzy ti začne jejich obsah v mysli sám naskakovat. Čím dál častěji. To je jasná známka, že v tobě už začínají žít. Tím, že si je budeš dál připomínat, je v sobě budeš posilovat, až se s nimi jednou úplně sžiješ. Začneš podle nich automaticky, podvědomě uvažovat. Začneš je žít.

A to je smysl celého tohoto seriálu i způsob práce s ním. Je napsaný s tím, aby sis jeho karty připomínal a sem tam si přečetl i články, které k nim patří. Nenásilně, jen když intuitivně cítíš, že je chuť nebo potřeba.

Jde o to si z toho udělat zvyk. Takový, na jaký se těšíš. Já jsem si to nastavil tak, že nosím karty "Člověče, poznej se" u sebe a krom toho je mám i na záchodě a v kanceláři na stole. A používám i online verzi. Tudíž je mám vždycky aspoň v nějaké formě po ruce. Zvykl jsem si každé ráno po zapnutí počítače jednu kartu přečíst. Začínám tím pracovní den. Pak si taky už automaticky tahám kartu kdykoli se ve mně něco mele — s otázkou "Co je pro mě nejdůležitější si právě teď uvědomit?". Na záchodě si to snad už bez čtení karet nedovedu představit a když občas jedu tramvají, taky vyplním čas s kartami. Tohle je recept, který mi funguje a vyhovuje. Takhle se na to dokážu vždycky těšit, soustředit a užít si to.

Nastav si to jak chceš, zkus vyplnit hluchá místa svého každodenního života. Aspoň v začátku, než začneš vnímat, jak tě to ovlivňuje, jak se měníš, ti to pomůže s kartami fungovat pravidelně. Přeji, ať tě cesta k neomezenému podvědomí baví.


Celý čtyřiadvacetidílný seriál Člověče, poznej se najdeš i ve formě online karet.

Žádné komentáře :